måndag 28 september 2009

Hejsan hoppsan fallera...

Glitter Symbols - ImageChef.com

Nu ska här bloggas. Blev inget av det igår. Jag jobbade lite sen tittade jag och min man på fotboll hans lag Juventus spelade samtidigt som mitt lag spelade i damallsvenskan nämligen Umeå IK. Vi pendlade mellan kanalerna för typiskt nog spelade dom samtidigt. WHY??? Typiskt att allt ska gå samtidigt när det väl är nåt bra på TV.

Sen umgicks jag med min underbara man hela kvällen. Vi gjorde potatismos med parmesan i och till detta serverade vi ungsbakad lax och romsås. Receptet kommer under dagen. Så håll er till tåls. Men det var ruskigt gott så det gjorde vi bra:) Bra jobbet NorbergsTeme:)

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Det receptet vill jag väldigt gärna ha. Det lät gott=)Ha en skön kväll!Kram

Ellis sa...

Det lät gott, ska hålla utkik efter receptet! =)
Kram

Skriv ut