onsdag 9 september 2009

GodMorgon i stugorna

Om 45 minuter ska jag åka in med bussen till stan och träffa min kära far som idag kommer upp till Göteborg. Han fyller år idag och den ville han fira med sin dotter. Vi ska börja med att ta oss en rejäl frukost så vi orkar med dagen. Sen ska vi till systemet pappa ska köpa ett par riktigt fina viner. Vi ska också till en tidningsaffär som har det mesta inom just tidningar. Kanske hittar jag någon bra tidning jag kan bläddra i till kvällen. Vi ska också äta lunch på stan när vi börjar bli sugna. Sist men inte minst vi ska till saluhallen. Här är underbart att gå och känna alla dofter i luften.

Nu ska jag göra mig iordning. Ha de gott!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

1 kommentar:

sannof sa...

Härligt.. hopppas ni får det riktigt mysigt..=)

Skriv ut