fredag 18 september 2009

Man letar och letar

Jag letar och letar efter recept. Men gud vad svårt det är att bestämma sig för vad man ska laga när man hittar så många goda recept. Men nu tror jag att jag har bestämt mig;) Men det tog sin lilla tid. Det finns ju så otroligt mycket gott att göra. Men ikväll blir det iallafall kycklinggryta med stark curry. Lätt inte så dumt faktiskt. Så nu är det klart. Nu ska jag bara ta en disk så man kommer fram ute i köket tills det att det är dags att börja med maten.


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

2 kommentarer:

Ellis sa...

Hoppas maten blev bra! =)
Jag tar alltid kort på de jag gör och sparar på datorn! =)
Hoppas du har haft en trevlig kväll!
Kram

sannof sa...

Trvlig helg och låter gott med kyckling och kurry mumms..=)

Skriv ut