tisdag 15 september 2009

Knäppjök

ImageChef Custom Images

Idag är det rena rama sommaren ute. Inte dåligt mitt i September. Jag slog mig ner ute på balkongen med min bloggdator. Men solen skiner så starkt så jag såg inte vad jag gjorde på skärmen. Tryckte bara fel helatiden. Då gav jag upp gick in och hämtade en handuk och satte över datan och huvudet. Känner mig lite knäpp men jag ser skärmen åtminstone. Undra vad mina grannar tänker när dom tittar ut på sina balkonger? Vad är det för knäppjök som sitter med en blå handduk på huvudet hihi. Vad gör människan? Frågorna kan nog bli många. Men mina grannar är inte ofta ute så de får tänka vad sjutton dom vill. Jag bryr mig inte. Nu ska jag dricka upp min islatte innan den börjar bli varm. Ha en bra eftermiddag och kväll i solen för det ska jag ha.

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

ASG!!Godnatt!Kram

sannof sa...

goförmiddag... japp igår var det härligt väder.. men idag kallare.. burr.. ha det toppen.

Skriv ut