tisdag 7 april 2009

Spring chick cake

Måste bara visa er vad jag snubblade över när jag surfarade runt på en massa sidor. Dessa små bedårande kycklingarna kommer från Marta. Visst är dom för söta? Vill du göra dessa "Stommen" är en vanlig vanijlmuffins som täckts med smörkräm och sedan rullats i rostad kokos. Vill ni läsa närmare om hur man gör dessa kolla in här.

Nä hör ni nu måste jag slänga in tvätt, städa och plocka fram mitt påskpynt. Här har jag inte tid att sitta hela dagen. Vi hörs senare!

4 kommentarer:

nikko sa...

Vilka söta dom här måste jag kolla upp och baka nu till helgen =)

mia sa...

hahaha vilka söööta =)

Jo då min dag har varit bra, lugn om inte annat =)


Händer det nå kul i morgon då?

mia sa...

aha ok =) gillar du att pynta typ inför påsk å så?

Själv åker vi hemifrån över påsken ska ner till skåne så inge påsk pyntande här hemma denna påsk =)

Ha en bra påsk å hoppas vi hörs igen =) Kram

mia sa...

Ha en jättebra påsk =) så hörs vi av snart igen, kul att prata med dig =)

Kramar Mia

Skriv ut