fredag 24 april 2009

Hjärtanbunke

Igår innan jag gick till Olearys så köpte jag en jätte söt hjärtanbunke på Lagerhouse för bara
39 kr. Så nu är det bara att börja slänga ihop en smet och baka något mumsigt. :) Men det blir ingen invigning idag för idag har jag varit på Ica Focus uppe vid Liseberg och handlat inne lite färdigt till kvällen. Jag kände mig lite lat idag och orkade inte ställa mig och laga mat i sommarvärmen. Någon som varit på Ica Focus? Det är så stort att man lätt går vilse i alla gångar. Men dom har allt och det är väldigt skoj att handla där. Man springer alltid på något gott och tänker det ska jag ha. :D

11 kommentarer:

Barbamamma sa...

SNygg bunke
Nej instrumentpanelerna ser inte likadana ut. Jag får fråga min man, han kan nog fixa det, men tack ändå.
Ha det så trevligt på O´Lerays i kväll .
Kram

Tweety sa...

Självklart blir det Liseberg,bor man i Göteborg så köper man ju ett säsongskort och sen kan man gå dit flera gånger i sommar. Man kanske ska ta en tripp ditt imorgon. Vore ju askul. Tyvärr så har jag ingen att åka med för min man gillar inte att åka något. Medans jag sätter mig i precis vad som helst:) Men det är skoj att spela på alla hjulen också.
Skrivet av NorbergsBlogg 2009-04-24 kl 18:28 tweety svarade 24 april 2009 klockan 19:43:
Lyxigt att bo så nära Liseberg, nu blir jag avundsjuk :-)

åsa - hello sugar! sa...

oj vilken söt! en sån där bunke blir man ju riktigt glad av att baka i! :)

Emilies Skafferi sa...

Vilken härlig snygg bunke. En sån skulle man ha att baka i:)

Trevlig blogg du har för övrigt!

Barbamamma sa...

God Morogn. Hoppas utekvällen var lyckad. har du bestämt vad du ska baka i din urgulliga bunke ännu?
SJälv ska jag inte baka något alls, jag vill SOVA!!!

MizanFlisan sa...

Jag gillar din blogg skarpt! Ha en bra helg...

Lindis sa...

Väldigt söt bunke =)
kram och ha en fin lördag!

sannof sa...

Vilken fin...Ha en skön vårdag..=)

mia sa...

Kikar in för att önska dig en härlig lördag =)

KRAM

Leila bakar.... sa...

Oj va fin! Vi var förbi ica focus igår innan vi var på Liseberg! Underbara göteborg...saknar det extra mycket på sommaren, bor ju i sthlm sen 5 år...

Nikko sa...

vilken fin, skulle oxå vilja ha en sån. Det hade blivit ännu roligare att baka då hihi

Skriv ut