måndag 20 april 2009

Dalsland och dressinåkning min älskling och jag...

I sommar har jag och min man planerat att åka till Dalsland. Vi tänkte ge oss ut i vildmarken långt ifrån biltrafik, buller och bong. Vi tänkte hyra en dressin och ta oss en tur längs med järnvägsspåret och njuta av lite vacker natur, blommor, sjöar och bara ta de lugnt längs med vackra vyer som susar förbi medans vi trampar på. Kommer vi till ett underbart ställe blir det medhavd picknickkorg på plats. Så myspys alltså. Längtar SÅ!!!

Här kan du hitta info om att hyra dressin i dahlsland. Lånade ett par bilder här ifrån.

8 kommentarer:

Lindis sa...

Men åh, så mysigt, något sånt hade jag verkligen kunnat tänkt mig med, får man haka på? haha Ha en fin kväll! kram

Tweety sa...

Har du lust att bidra med ett recept till veckans smakfullt? Maila mig då eller skriv receptet i en kommentar, senast torsdag. Ha en bra kväll :-)

solstrålen sa...

Åkte dressin på skolresan i nian:) kul och rogivande;-) kramis

Nikko sa...

Låter verkligen supermysigt! Härligt att bara få komma iväg lite, ut i vildmarken =)
Hopaps du får en bra dag kram

Barbamamma sa...

Vad kul det låter. Det är alltid roligt att göra lite annorlunda saker, som man aldrig har gjort innan.

Ha en bra dag. kram

Veiken sa...

Hej! Vad roligt att du hittade in till mig! Göteborgare i själ och hjärta, javisst! Men det är underbart att uppleva nya platser också.;)

Nakenhunden sa...

Vilken bra idé! Mysigt att göra sånt!
Roligt nu när man kan börja planera sin semester!

Min helg var kanon!
Själv?

Händer i veckan?
Kramar

Fingerfärdig sa...

Det kommer Ni inte att ångra. Här i Dalsland är det jättefint. Här kan Ni uppleva Sverige i miniatyr. Välkomna!

Skriv ut