tisdag 28 april 2009

Hej tjola hoppsan sa...

... här är jag igen. Hur är det med er ute i stugorna tro? Här är det bara fina fisken. Nu ska jag strax ut i solen en sväng ska bla ner och handla in till mina köttbullar med sambal oelek och persilja och lite vad som faller mig in. Så köttabullar ska det göras idag. Jag har även tänkt att slänga ihop en sats citronkakor och chokladbollar med oboy till kvällskvisten. Var sugen på något sött också idag och vad är då bättre än att testa ett par kakrecept. Nu måste jag göra mig iordning och rusa men vi hörs senare

2 kommentarer:

Lindis sa...

Mmm sambal olek som är så gott =)
Ha en fin kväll! Kram

åsa - hello sugar! sa...

kakor och oboy såhär på kvällskvisten är ju aldrig fel! :) har nyss ätit cupcakes och kaffe men lyckades spilla ut kaffet över hela vardagsrummet så det blev att skura mattor efter fikat. jaja, nu har vi rena och fina mattor i alla fall. :)

Skriv ut