torsdag 16 april 2009

Solen strålar på mig..

ÅÅÅ vad skönt solen strålar idag. Kan det bli bättre? Kanske lite varmare men man ska väl inte klaga när man väl får en skymt av det vackra underverket. Har slagit mig ner ute på balkongen med i stor kopp is-te och min bloggdator. Mmmm vad härligt det är. Funderar på vad jag ska köpa för kryddor och grönsaker till min balkong i år. Det blir nog ett par tomatplantor och en paprikaplanta i alla fall. Har rätt många kryddor sen förra året om de nu bara tar sig i år med. Men någon ny krydda blir det nog även i år, och sen får man ju inte glömma alla vackra blommor som finns och liva upp balkongen med.


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

2 kommentarer:

Barbamamma sa...

Hejsan. Musig sida du har, så jag tar och lägger till dej bland MINA favoriter jag med. Som du skrv, då är det lättare att hålla koll.
Ha en bra dag i Götet:-)

*tingeling* sa...

Hejsan! Här har det inte varit någons sol alls, däremot har det små snöat mäst hela dagen :( får hoppas på bättre väder i morgon :) Ha en bra kväller :)

Skriv ut