måndag 27 april 2009

Bilder från Liseberg!
















7 kommentarer:

MizanFlisan sa...

Måste vara trist att måste jobba hela helgen.Själv har jag haft en skön helg med liseberg och mycket sol. Ha en skön måndag!

Du svarade:Vad sotis jag blir. Jag vill oxå gå på Liseberg. Längtar till sommaren, då ska vi dit!

MizanFlisan sa...

Hihi bor man i Göteborg så kan man gå dit när man vill. Men hoppas du får trevligt på Liseberg i sommar.

Du svarade:Det får jag säkert. Vad ska ni själv göra i sommar?

*tingeling* sa...

Jag har aldrig varit där, skulle så vilja se stället alla talar om :)

Jessica sa...

Vilka härliga vårbilder från Liseberg.

Tycker du ska testa kanelbullarna, dom var kanongoda.

Ha en bra dag!

Vickan sa...

Vilken tur du har som bor i Göteborg! Jag längtar tills det är dax för oss också att åka till Liseberg för det ska vi absolut göra vid något tillfälle i år/kram Vickan.

Nakenhunden sa...

Härliga bilder! :)

Liseberg har bara öppet på helgerna nu va?
Bor du i Göteborg?

Ja, verkligen skönt att det är en kort vecka för dom som jobbar vardagar och att jag har turen om man säger så att jag är ledig på fredag då sambon är ledig! :)

Allt är fint med mig, väntar på att det ska bli eftermiddag!!
Själv?
Kramar

solstrålen sa...

Å, va fint!! kramis

Skriv ut