fredag 17 april 2009

Fredag Fredag Äntligen...

Mår kalasbra just men vem kan inte göra det när det är Fredag. Sitter ute på min balkong och njuter av sol och fågelkvitter. Om ett par timmar kommer gubben hem också och blir det till att börja göra lite mat. Idag blir det en Tacos ala Norberg. Brist på idéer och då blir det tacos hos oss. Men nu var det tag sen sist faktiskt så det ska bli riktigt mumsigt. Undras vad som ska göras i helgen då? Får la se vad som dyker upp. Annars kan man ju alltid sitta ute på balkongen och njuta av en kall pilser i värmen. Inte så dumt det heller.:)

4 kommentarer:

Lindis sa...

Tack vad skoj, jag gör detsamma, njut av din tacos =) Kram

mia sa...

ja men det lät ju super gott det =) tacos mmm det var ett tag sen sist massa gott ;)

Kan vara skönt att inte ha helgen planerad utan man tar dagarna som dom kommer =)

ha en fin fin fredag =)

Tack så mycket jag mår bättre nu!! Kram

Yvonne sa...

Hej! Trevlig blogg.Kommer gärna igen.Får man ta av recepten??:-)

yvonne sa...

Ok! Om jag tar så länkar jag Ha en bra fortsättning på fredagen:-)

Skriv ut