onsdag 22 april 2009

Rekommenderar

Nu sitter jag här med min Cappuccino. Jag har en herrans massa gånger försökt att vispa upp mjölk, men utan resultat. Det bara sjunker ihop igen lika fort och det blir inget skum. Men idag fick jag till det jag köpte en mjölk som var jätte bra att skumma. Latte Art heter den. Köp den idag jag garanterar att du få ett skum som på ett riktigt café. Jag är super nöjd. Nu kan jag äntligen göra en god cappuccino även hemma i mitt lilla trånga kök.Hipp hipp hurra!!!! Bilden på mjölkpaketet till höger kommer från Arla.

Mmmmm, Mumsigt nu tar jag en kaffepaus. Vi hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej =)
Haft en bra dag?
Detta ska jag testa, älskar cappucino...
Ha en bra kväll..
www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Nakenhunden sa...

Fint hjärtat blev!
Jag har inga direkta planer jag heller denna veckan...kanske åker ut en sväng med motorcykeln i eftermiddag! :)
Allt bra med dig annars?
Kramar

Skriv ut