onsdag 29 april 2009

Sol härliga sol

Jag sitter ute på balkongen och njuter av solstrålarna och dricker is-te. Idag är det nog varmaste dagen i Göteborg denna våren. Inatt har jag inte sovit många timmar så jag är rätt trött just nu. Men man vill ju inte gå till kojs när det är så vackert väder ute. Vore ju väldigt korkat att missa några solstrålar. Jag sitter här och funderar på vad jag ska införskaffa för några växter till min balkong i år. Den behövs piffas upp lite, det mesta från förra året är visset och trist. Inget man direkt blir glad utav. Ha en underbar dag i solen!


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

7 kommentarer:

Barbamamma sa...

Aha, så det är hos dej solstrålarna har hamnat i dag? Undrade just var solen tagit vägen. Dela med dej hörru :-)

Nikko sa...

Låter härligt, men du kan ju lägga dig och sova en stund på balkongen så får du ju både solat och sovit =)
Kramen

Lindis sa...

Låter som en härlig dag. Vi har inte haft sol på hela dagen kram

Veiken sa...

Underbart! Vi fick ju 25,5 grader till slut! Nu vet jag inte, men varmt är det;) Ha en fin kväll...

åsa - hello sugar! sa...

ja man bor tydligen i fel del av landet idag! man får hoppas att solen når oss imorgon. :) ha en skön kväll!

*tingeling* sa...

Här varit strålande sol även här hos oss idag och den får gärna återkomma i morgon :) Ha en bra kväller :)

barbamamma sa...

Godmorgon, ,morgonstund har guld i mun...sägs det, själv har jag grus i ögonen.
Du som är matintresserad, har du lagat risonipast, emd parmaskinka och brynt sparris någon gång? Äckligt gott! Och lätt

Skriv ut