fredag 6 februari 2009

Vad blir det för Fredags gott ikväll?

Hurra det är äntligen fredag eller hur? Försöker att hitta något fredags mumsigt som jag kan göra ikväll till mig och min man. Men jag letar fortfarande. Gud vad svårt det är att hitta nåt som man verkligen känner för en lugn fredagskväll till Lets Dance. Jag känner för nåt med räkor. Men vad? Ja ja jag får väl fortsätta leta så återkommer jag med ett recept under dagen.

Inatt har det snöat och plogarna har hållt på hela förmiddagen till ingen nytta. Nu töar snön redan bort av sig själv. Typiskt att den aldrig kan få ligga kvar lite längre nån gång. Men så är det väl att bo i Göteborg "kommer snö försvinner lika fort"

1 kommentar:

Susihus sa...

Tack för din goa kommentar hos mig. Hos oss blir det idag laxlasange vi får se hur det smakar men det ser gott ut på alltommats hemsida. Go helg. KRAM

Skriv ut