lördag 7 februari 2009

Netbooks

GodMorgon!Lördag så härligt att veta att man inte måste jobba idag. Jag är uppe tidigt idag. Låg länge i sängen och kollade på maken, han är så söt när han sover. Men så öppnade han upp ögonen med en förvånad blick och är du vaken? Jag sover alltid längre än Jörgen han är uppe och hoppar redan vid 08.00 09.00 fast det är helg.

Morgonen har jag spenderat till att kolla på netbooks. Sen jag började blogga har jag mer och mer velat ha en lite mindre bärbar data som man lätt kan packa ner i en väska utan att det ska väga bly. Kan ju inte släppa runt på min nuvarande blyklump på stan eller på semestrar.Jag har 2 olika alternativ som jag gillar. Tänkte ta med mig Jörgen in till Backa Plan senare idag och kolla på Asus Eee PC 901GO och Asus Eee pc 1000H. Vill kolla hur tangentborden,musplattan och hur de ser ut i verkliga livet. Vill inte ha för ihoptryckt tangentbord och musplatta man ska kunna skriva också utan större svårigheter.


Asus Eee PC 1000H

Asus Eee PC 1000H

Inga kommentarer:

Skriv ut