tisdag 17 februari 2009

Hatar telefonförsäljare



Telefonförsäljaren: Hej jag ringer från bolaget... Jag söker Jörgen.
Cissi: Han jobbar vad gäller det?
Telefonförsäljaren: Jag vill erbjuda Jörgen kalsonger för 0 kr.
Cissi: Han är inte intresserad.
Telefonförsäljaren: Men dom är gratis.
Cissi: Är du säker på det frakten kostar alltid eller hur?
Telefonförsäljaren: Ja frakten tillkommer. Men det är bara 49kr
Cissi: Bara och bara, vi köper dom hellre i butik.
Telefonförsäljaren: Men...
Cissi: Nu lägger jag på!
Telefonförsäljaren: Men det är ett bra erbjudande. Vi kanske ska ringa en annan dag och kolla med Jörgen.
Cissi: Jag har känt Jörgen i snart 14 år så jag vet att han inte är intresserad så du behöver inte ringa igen. Hej Då!
Telefonförsäljaren: Men...
Cissi: Är du trög eller? Klick

Gud vad jobbiga dom är brukar lägga på luren mycket tidiagre än idag.


1 kommentar:

Molly sa...

Seriöst, de är pantade! Jag blir lika förbannad varje gång de ringer.

En kompis jobbade på ett telemarketingföretag en gång, men han slutade efter en vecka då det bara var folk som inte alla hästar i hagen som jobbade där :S

Skriv ut