tisdag 17 februari 2009

GodMorgon på er...

Vaknade som vanligt av min mans jobbiga väckarklockor. Först den vanliga sen mobilen och sen mobilen igen. Usch då! Sen fungerar inte vår hemtelefon så jag har suttit hela morgonen och försökt att fixa den utan resultat. Fy vad trött jag är på telefonen som bara visar basstation hela tiden och det är omöjligt att få väck det. Så på lite dåligt humör är jag allt just nu.

Men glöm det tråkiga nu. Imorgon fyller min man 35 år och jag har lovat att baka en smörgåstårta idag som han ska ta med sig till jobbet och bjuda arbetskamraterna på + revisorn som är där idag och imorgon.

Jag längtar till sommaren. Här är två bilder tagna ut över det stora blå havet. Jag sitter på min och Jörgen favorit klippa ute på Källö-Knippla. Varmt, skönt och en underbar picknickkorg.

Inga kommentarer:

Skriv ut