torsdag 4 december 2008

Vad händer idag?

GodMorgon! Allt är bra här lite trött bara men det är jag ju alltid. Så det är la ingen nyhet. Men jag dricker mitt is-te så jag vaknar till liv snart. Undrar vad jag ska göra idag? Givetvis blir det jobb och tvättning som alltid men jag kanske ska åka in till stan en sväng och gå förbi en av mina favorit affärer nämligen Pandurohobby. Jag älskar att gå där inne och fundera på vad jag ska köpa för skoj och pyssla med när jag kommer hem. Jag glömmer bort tiden när jag går där inne. Flera timmar försvinner lätt när man drömmer sig bort och önskar att man hade mer pengar så man kunde göra mer pyssel.
Jörgen brukar säga: om jag inte vet vilken affär jag ska gå till så säger han alltid varför inte Panduro. Han känner mig allt för väl vad jag älskar här i livet.

Pandurohobby finns också på nätet.

Vill också skicka en hälsning till världens bästa man som idag är på kurs. Jag älskar dig Jörgen! Vi ses ikväll.

Inga kommentarer:

Skriv ut