måndag 8 december 2008

Jag har haft en jätte mysig helg

I lördags var vi ju som sagt hos min bror och firade min mamma. Pappa och mamma hade gjort trerätters middag. Till förrätt var det en hummersallad som inte alls var dum, till huvudrätt var det biff rydberg super gott men oxfilé sitter ju aldrig fel, till efterrätt hade de köpt fyra olika chokladpraliner inne i saluhallen som slank ner som en dans. Till detta serverades champagne och underbara viner.

Igår var jag lite trött men annars var det okej tills det att jag skulle åka och jobba då hamnade jag igemte en tant på bussen som hade sprutat på sig hela parfymflaskan och då slog det till i huvudet. Typiskt hatar migrän. Dom som sprutar på sig så mycket parfym borde lära sig en läxa vet dom vilket helvete vi allergiker kan få. Förmodligen inte!

Ha en bra dag! Vi hörs senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har! Hittade hit via Bloggportalen...hoppas du slipper migrän för det är verkligen INTE kul! Maten lät fantastisk!
Ha det gott!
Erika

Skriv ut