fredag 19 december 2008

Julgott, klappar och nyår

Äntligen hemma och väntar nu bara på att Jörgen ska komma hem. Han skulle dyka upp kl.20.00 han skulle hjälpa en kompis en sak efter jobbet. När han kommer hem ska vi göra lite gott inför julen. Ska bli så mysigt. Ännu mera bakning inför denna stora högtid. Men jag älskar att baka tillsammans med min man det blir roligare när man är två.

Jag har köpt mina sista klappar till min underbara man som jag nu ska gå och slå in innan han dyker upp. Har köpt presentpapper, etiketter och snöre nere på Ica. Jag köpte tomtebloss också som jag tänkte jag och Jörgen skulle tända i granen på nyårsafton. Vi har i år bestämt oss för att inte åka iväg någonstans utan bara bara mysa, göra lite god mat och dricka gott bara jag och min älskling. Blir alltid problem när man ska hem och måste ha tag på en taxi inte det lättaste. Men när man väl får en taxi är det svindyrt att komma hem. Så därför har vi sagt i år blir det hemma för vår del. Men inte mig emot ska bli riktigt mysigt. Ser verkligen fram emot det.

Inga kommentarer:

Skriv ut