tisdag 9 december 2008

Ska börja packa inför Hestraviken

På Luciadagen bär det äntligen iväg. Har börjat fundera på att skriva ner och börja packa så jag inte glömmer nåt viktigt och romantiskt som jag planerat att vi ska ha med oss. Jag packar alltid till Jörgen med för jag tycker det är roligare än han.

Min packlista:
* Underkläder givetvis
* Finkläder har inte bestämt mig ännu
* Finskor
* Schampoo,balsam,duschkräm,deodorant, läppglans,tandborste och tandkräm
* Mitt halsband och armband som jag fick av Jörgen som morgongåva när vi gifte oss

Jörgens packlista:
* Underkläder förstås
* Kostym
* Skjorta
* Slips
* Finskor
* Schampoo,balsam, deodorant, tandborste, rakapparat

Gemensamma saker:
* Bärbar dator
* Modem
* Kortläsare
* Kamera + laddare
* Champagne + champagneglas
* Tilltugg till champagnen
* Picknickmat
* Värmeljus för att få en romantisk stämning på rummet
* Vårt egna specialgjorda spel :)

Tja här är en del av vad jag ska packa åt oss sen har jag säkert glömt något viktigt ändå som jag inte skrivit ner. Men jag har ju några dagar på mig att komma på mer. Ha de bra!

1 kommentar:

Romantisk weekend sa...

Väldigt bra lista! Spelet låter spännande.... Hur tyckte ni att Hestraviken var? God mat, dyrt/billigt?

Skriv ut