söndag 21 december 2008

Heja Arsenal...

Idag är det lika trist som alla andra dagar innan jul. Har knappt sett snö i Göteborg i år. Bara regn och rusk och det får man inte direkt någon julkänsla av. På tisdag bär det av ner till Småland hoppas de har fått lite snö därnere.

Idag ska jag och Jörgen åka och titta på Arsenal-Liverpool på storbildstv. Jag håller på Arsenal och Jörgen håller på Liverpool så det kommer att handla om familjens äran idag att få se sitt lag vinna matchen. För jag kan inte låta Jörgen gå hem och vara malig för att hans lag vunnit. Så idag är det upp till bevis för Arsenal att visa att dom är bäst. Heja Heja Arsenal idag gäller det.

När jag kommer hem ska jag klä granen så man kan plocka undan julsakerna för i år. Nu ska jag dricka upp mitt is-te sen ska jag åka och jobba.

Ha de gott!!!

Inga kommentarer:

Skriv ut