söndag 28 december 2008

I Göteborg igen...

Jag har varit dålig på att skriva i bloggen under julhelgen men det har varit gott att inte tänka på något och bara komma till dukat bord. Igår kom vi hem från Småland efter en skön jul. Har varit så gott och avkopplande tomten kom med många fina julklappar så som kläder, en alldeles egen kamera så jag slipper låna mamma och pappas i fortsättningen, bakassistent så nu ska här bakas bröd och bulldegar, Wii dataspel som var kanon skoj, brule brännare av min älskling, böcker, presentkort på panduro så nu kan jag shoppa loss riktigt ordentligt. Här är bra en bråkdel av allt jag fick. Snälla tomten kom med en massa klappar till snälla lilla mig. Hi Hiiiiii

Nu sitter jag och försöker hitta recept till min och Jörgens nyårsmeny. Funderar på om vi ska ha en god räkcocktail till förrätt om jag nu bara hittar någon som verkar lite extra lyxig. Förslag någon ? Till varmrätt är allt klart där blir det fondue med såser, bakpotatis, kryddsmör och grönsaker. Till efterrätt blir det min favorit creme caramel. Mmmmmmmmmmm Mums filibabban

Inga kommentarer:

Skriv ut