tisdag 9 december 2008

SovMorgon!

Hej på er! Hade lite sovmorgon idag. Kunde inte sova inatt låg och vred och vände mig och tänkte på hestraviken som vi ska till på lördag. Försökte räkna får men allt annat än får dök upp i minnet och då börjar man ju bli lite smått irriterad och då tänker jag, ska tänka på nåt skoj julen försökte jag desperat komma in på julmaten,tomten, julfika, julmacka med julskinka på mamma underbara doppebröd men förgäves. Då började jag istället tänka Mediashop och det var droppen där rann bägaren över och jag gick upp och läste några timmar i min bok Eragon tills ögonen inte orkade vara öppna längre. Slog igen boken och sa godnatt vi ses imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Usch det är jobbigt när man inte kan somna och allt möjligt far runt i huvudet. Då är det nästan alltid bättre att gå upp en sväng och göra något annat.

Kram Matälskaren

Skriv ut