tisdag 23 juni 2009

Städat

Idag har jag haft en bedrövlig uppdatering av bloggen men jag skyller på sommaren och att jag bara har städat hela dagen. Inte så skoj för er att läsa om eller? Om någon mot förmodan är nyfiken så har jag diskat, dammsugit lägenheten, varit nere med tom burkar och petflaskor för pantning och så har jag varit duktig och gått ner med tom flaskor för återvinning. Så nu tyckte jag att jag var värd lite sol och ett kallt glas pepsicola. Nu är snart mannen på ingång.Härligt med lite sällskap på balkonen. Nu ska jag ta fram en trevlig tidning och läsa och njuta av sommarvärmen. Ha de gött vänner, vi hörs!


Scraps

2 kommentarer:

Mia sa...

Duktig du har varit!!Passa på att njuta av sommaren!Kram

Majsan47 sa...

Du fick en hel del gjort hör jag och dessutom kunnat njuta på balkongen. Inte dumt alls.
Kram

Skriv ut