måndag 15 juni 2009

Många recept blir det

Vad många underbara recept det finns vad ska man välja? Har hittat recept till vår midsommarbuffe till ett helt kompani. Jag får nog dela recepten lite om vi ska orka smaka av allt mumsigt som har skrivits upp på min lista. Nån som vill komma och hjälpa oss att äta upp allt? :) Det blir bara jag och min man än så länge men vi brukar ha väldigt mysigt och kul ihop så det ska inte gå någon nöd på oss två. :D

Hoppas det är fint väder på midsommarafton för vi tänkte åka ut till Skärgården rättare sagt till Brännö och kolla på midsommar firandet. Hade tänkt att ta med oss lite midsommarlunch och avnjuta vid havet, och då får det inte regna. Nä uppehåll ska det vara som omväxlingskull på midsommarafton. Snälla vädergudar inget regn tack.

4 kommentarer:

sannof sa...

Håller oxå tummarna för sol.. Vore toppen

Majsan47 sa...

Jag ska hålla tummarna för att ni får fint väder och vi också som ska till Singö. Hoppas hoppas det blir fint
Kramar

barbamamma sa...

Hade gärna kommit, men jag är i Belgien på midsommarafton, på min resa neråt.
men spara en matlåda :-)
Kram barbamamma

Mia sa...

Tips o ideér på midsommarmat mottages tacksamt. Du är så duktig på sånt!Kram

Skriv ut