fredag 5 juni 2009

Balkong tips nr 2


Programledaren Linda Isakssons paradis. Lantliv på 3 kvadratmeter. Så här säger hon i denna artiklen -Lägenhetsfolk säger alltid ”antingen kakelugn eller balkong”. Nää – balkong säger jag!
Och jag håller med henne i fulla drag en balkong är ett måste. Kakelugn kan man väl vara utan men absolut inte balkong. Härligt att kunna gå ut och sätta sig en varm och solig dag med nåt gott att äta och dricka, och bara drömma sig bort bland grönsaker, kryddor och blommor. Det säger jag bara det är rogivande.

Här kan ni ta er en titt gå in här.

5 kommentarer:

Mia sa...

Håller verkligen med, annars skulle jag känna mig instängd. Ha en bra fredag!Kram

åsa - hello sugar! sa...

ja helt klart väljer man balkong. jag bor just nu utan kakelugn och balkong men min nästa lägenhet måste ha balkong för jag saknar verkligen det.

Lindis sa...

ja,visst du har rätt i det! Kram

Lena sa...

Morning :) Ville bara säga att du ska ha en toppenfin Lördag
Kram Lena

*tingeling* sa...

God morgon i stugan! Ja nog tar jag hällre en ballkong :) Här är det full rulle, önskar bara att de var nån värme ute också :) Ha en fin fin dag :)

Skriv ut