onsdag 3 juni 2009

Hallå där ute i stugorna...

Skulle det inte bli sämre väder idag? Så såg vädret ut alla fall. Men här är ju en jätte fin dag idag. Så idag är jag på gott humör. Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen och njuta av mitt is-te i sommarvärmen. Måste ju passa på innan den försvinner.

Ska bläddra lite i mina mattidningar och planera vad jag och Jörgen ska göra imorgon. För imorgon ska vi fira vår bröllopsdag. Vi har varit gifta i 4 år imorgon. Så då ska det firas med pompa och ståt. Så det kommer att bli förätt och varmrätt och givetvis champagne.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

3 kommentarer:

Majsan47 sa...

Kan säga att här blev det då inget kaffe utomhus idag. Inte i det här jäkla vädret, det är rent förskräckligt oväder.
Kramar

barbamamma sa...

Va solen?? Här spöregnar det...Njut bara njut så länge det varar. kram

Lindis sa...

Men oj, grattis!!! Kram

Skriv ut