tisdag 16 juni 2009

Solen skiner idag, fortsätt me det...

Jag har gått ut på balkongen och satt mig. Dricker mitt is-te och så håller jag på att lägga in lite på tradera. Behövs alltid lite semesterpengar. Ska iväg till jobbet om ca tre timmar för att en snabbvisit. Känner inte alls för att jobba denna veckan. Men det är gött att det är kort vecka. Det gör att man blir på lite bättre humör.

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

3 kommentarer:

Mia sa...

Önskar dig en trevlig dag!! Klart man behöver pengar till semestern!kram

åsa - hello sugar! sa...

lyckost er som har solen. jag är uppe i norrbotten just nu och hoppas på att det fina vädret ska komma hit till midsommar. :)

Lindis sa...

Ha en riktigt fin dag! Kramar

Skriv ut