måndag 8 juni 2009

Akvarium som toalett????

Fish´n Flush – toaletten med ett inbyggt akvarium.
Dags att göra om badrummet?
Frågan är ju om man vill ha en massa fiskar som simmar runt bakom ryggen när man sitter och uträttar sina behov. Det fyller ju ingen större funktion eftersom man alltså sitter med ryggen mot fiskarna. Det ser lite coolt ut, men när ska man titta på fiskarna ? På morgonen när man borstar tänderna kanske ? Tja jag vet inte om jag skulle vilja ha en men... men lite fräck är den allt måste jag säga.

5 kommentarer:

Mia sa...

hahaha.Jag skulle få panik om jag satt på en sån toa.Kram

åsa - hello sugar! sa...

men gud vad mycket lustiga saker det finns. jag skulle nog dock inte vilja ha en fisktoa hemma. :)

Majsan47 sa...

Men oj! Det är på riktigt alltså. Jag trodde det var ett skämt. Nej tack, tror inte jag vill ha sån.
Kram

*tingeling* sa...

hihi är lite små skojigt, men den gäller man håller rent där för annars blir de inte så kul å titta på, men vart ska man ha luftpumpen mm?? Här lyser för visso solen men förbaskade blåst, när jag var ute å greja tidigare fick jag ha täckjacka!!! ä ju sommar för tusan :)

Nette sa...

Ha, ha, ha! så ful-cool den är! Skulle inte vilja ha en sådan... =)

Ha en skön dag du med!

Skriv ut