fredag 12 juni 2009

Busväder Bläää...

Igår kväll gick jag och la mig med att regnet smattrade mot fönsterrutan. Det har varit och är ett riktigt busväder här idag, det regnar fortfarande som bara den. Hoppas det klarar upp tills jag ska be ge mig ut. Ska idag åka in saluhallen en sväng. Ska också köpa en present till min bror som har fyllt år som vi ska fira imorgon. Nu ska jag ta och kolla runt på era bloggar och se vad ni haft för er här på morgonkvisten.

Måste bara lägga till en sista sak. GÖTT MED FREDAG!


3 kommentarer:

*tingeling* sa...

Här hos oss kommer och far solen hela tiden.. attans moln.. men tyvär skulle vi visst få ett jäkla oväder i morgon.. så man får passa på å springa ut i omgångar, hihi.. hoppas det slutar regna hos er så även du får en fin fin dag :)

Majsan47 sa...

Just nu fullkomligt vräker regnet ner här. Himlen har verkligen öppnat sig.
Kram hoppas du har en bra dag

barbamamma sa...

Goddagens här öser det ner. Kommer bli dygnsur då jag ska hämta barnen på dagis straxt. Ha en trevlig fredag, trots regn. Kram Barbamamma

Skriv ut