lördag 13 juni 2009

Lördag Lördag Gött Gött

Denna Lördasförmiddag har jag hunnit med att göra färdigt kortet. Så idag ska vi till min bror och gratulera dom till deras lilla dotter med ett handgjort kort gjort av mig. Jag blev väldigt nöjd med resultattet som blev mycket bra om jag får säga det själv. Jag har också köpt en liten sparkdräkt och en liten klänning med bamsemotiv. Vi ska också fira min lillebror som har fyllt år i veckan så han ska få ett presentkort på 150 kr i saluhallens ostdisk. Så kl.13.00 har vi blivit bjudna ditt. Mina föräldrar kommer också. Så nu kanske vi inte hörs förrän ikväll kära vänner. Men ni får ha en kanon lördag ändå utan mina inlägg Hihi. Nu ska jag slå in paket. Thinge ling!

6 kommentarer:

anna sa...

vilket fint kort du har gjort!

Lindis sa...

Kortet var jättefint! kram och ha en fin söndag!

sannof sa...

Jätte sött..=)

åsa - hello sugar! sa...

ja det där ska du vara nöjd med, jättefint! du har en riktig pysselådra. :)

Mia sa...

Åh så fint det var.Roligt att ge bort ett handgjort kort!!Ha en skön söndagkväll!Kram

Lena sa...

Morning :) Tittar bara förbi och säger God Morgon och ha en go dag
Kram Lena

Skriv ut