fredag 26 juni 2009

Hejsan...

Sitter här med min lilla bloggdator och funderar på om jag orkar göra något i varmen. Orkar inte resa mig har så fördömt ont i magen. Aj aj! Jag längtar till ikväll då det är dags för fotboll hemma med gubben och sen bär det in till stan för att träffa ett gäng kompisar för lite after work och snacka lite shit. Hoppas hoppas då att min mage har släppt. För jag vill inte ligga dubbelvikt på en stol och bordet i krämpor då. Men det har den säkert jag får vara positiv.

Ger er lite bilder på busiga Frida.


Frida och Jörgen leker leken kasta boll. Här sittter busfröet och väntar på att bollen ska kastas någon gång.

Dom två sista bilderna säger Frida ifrån nu får det vara slutlekt, jag är trött.

1 kommentar:

Majsan47 sa...

Åh så söt hon är och hon tar sig en behövlig vila i skuggan ser jag. :)
Kram

Skriv ut