lördag 6 juni 2009

Olearys här kommer jag...

Nu är det dags för mig att duscha och göra mig iordning inför kvällen. Ska iväg till Olearys om någon timma. Jag ska äta sizzling fajitas ikväll. Fantastiskt gott och den doften när dom kommer in med denna rätten är gudomlig. Är man där och bara sätter sig baren för att ta en kall öl och dom kommer in med denna rätten så blir du direkt hungrig. Man skulle ha doftdator så kunde jag ha skickat lite dofter till er ikväll så ni vet vad ni går miste om. *LER*

Ha nu en fortsatt underbar nationaldag. Så nu får ni heja på Sverige allihopa i fotboll som börjar kl. 20.00. För ikväll är det viktigt att Sverige vinner annars är det tyvärr kört för oss.

Så HEJA SVERIGE!

3 kommentarer:

pillan sa...

ha det så himla kul ikväll..och självklart kommer dom att vinna.

Mia sa...

Hoppas du hade en rolig kväll!Kram

Becka sa...

Tråkigt att det inte gick bra för Sverige. Men hoppas du hade trevligt på Olearys ändå =)

Skriv ut