måndag 29 juni 2009

Picknicktur

Jag sitter här med mina svidande och ömma axlar efter för mycket sol har dom blivit röda som kräftor. Aaaajjjjjjjjjjjjjjj!!! Men jag sitter också och planerar veckans picknicktur ut till Källö Knippla. Vi brukar åka ut ditt några gånger på sommaren och placera oss på vår favoritklippa. Man måste vara en riktig bergsgätt för att komma till vår favoritklippa. Jag hatar att sitta mitt i gröten bland folk. Jag klättrar och klättrar tills jag är rent av är själv. Det är mysigast så bara jag och min älskling som lunkar efter mig:)

Jag har inte riktigt bestämt mig ännu men jag funderar på grillat eller pastasallad och en svalkande gurksoppa till förrätt. Kanske det också plockas ner lite ost och ostkex till det röda vinet också.

Funderar på att testa denna gurksoppan.
Och ev. blir det fajitaskryddad pastasallad. Denna är superdupper god.





4 kommentarer:

Mia sa...

Vad mysigt!Picknick på tu man hand.Kram

Ellis sa...

Hoppas ni får en trevlig picknick, varit och solat på klippor en gång när jag var ner i Lysekil med en kompis, det var trevligt men packat med folk.
Kram

Lena sa...

Morning :) Tittar förbi och önskar dig en riktigt fin dag
Kram Lena

anna sa...

mmm det lät härligt, vill ni inte ha lite nya bekantskaoer med er, jag anmäler mig frivilligt!:-)

Skriv ut