måndag 1 juni 2009

Jobb jobb och åter jobb

Idag är det riktigt hett ute. Åååh vad jag älskar att värmen äntligen är här. Måste njuta idag.

Igår hjälpte jag min man med bokföringen. Vi jobbade till kl. 04.00. Så det blev bara ett par timmars sömn inatt. För kl 08.00 skulle vi vara hos revisorn. Så det var bara att pallra sig upp frächa till sig och ta bussen och spårvagnen och åka åka till revisorn. 14 pärmar hade vi dessutom att släppa på. Men jag lämnade bara pärmarna sen gav jag mig hemåt igen. Jag gick och la mig ett par timmar åååh det var så gott att få sova igen.:)

Nu ska jag ge mig ut i solen. Ha en bra Måndag alla bloggare och alla ni övriga.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

3 kommentarer:

sannof sa...

Lycka till då med alla papper.. och vila en stund i sommarsolen..=)

Lena sa...

Tack ska du ha :) åh pappersarbete , vad duktiga ni var :) Förstår att du blev trött. Ha en go kväll
Kram lena

anna sa...

ja lycka till, jag gjorde mitt slit för två veckor sen, jag slet mitt hår!

Skriv ut