måndag 5 januari 2009

Trött, trött, trött och fortfarande svinkallt ute

Idag har jag varit uppe alldeles för tidigt känner för jag är jätte trött just nu. Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova som en stock. Är det inte konstigt när man går och lägger så här mitt på dagen för att bara vila någon timma, så sover man alltid som bäst. Men jag får inte gå lägga mig ännu för då har jag svårt att somna ikväll så jag får göra mig lite is-te så ögonen inte slocknar på mig.

Kylan har inte försvunnit det är riktigt kallt i Göteborg jag trodde mina kinder, öron och näsa skulle börja odla istappar idag när jag gick till Mediashop från busstationen. Ändå hade jag min NY mössa som jag fick i julklapp av Jörgen. Hoppas det blir lite mildare snart så man inte behöver komma hem som rena istappen. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Idag har Jörgen varit ledig så jag har haft sällskap på Mediashop. Roligt med lite sällskap för omväxlingsskull. Idag har revisorn varit på Mediashop så vi var tidigt på plats idag. Segt!

Inga kommentarer:

Skriv ut