fredag 9 januari 2009

Ätligen Fredag!

Gott det är Fredag och helg= myspys med världens bästa Jörgen.

Idag börjar Lets Dance som jag och Jörgen ska bänka oss framför kl. 20.00 som så många andra i vårt avlånga land. Undra hur det blir i år vem vinner och vem får dra först? Undra hur det går för bloggaren Blondinbella? Jag tror hon håller sig kvar länge hon kanske t.o.m kan vinna hela skiten. Mycket snack just nu om blondinbela hit och dit.

Hasse Aro och Carl-Jan? Kan dom dansa? Jag undrar det. Kan nån bli nya Patrik Ekwall eller Lasse Brandeby?Jag vem vet vi får se ikväll.

Kitty Jutbring ser jag framemot att få se dansa. Hon tror jag kan vara duktig och så är hon en frisk fläkt som nog kan röra om lite i grytan. Ska jag va helt ärlig så hoppas jag på att hon ska vinna. Jag tycker hon är en störtskön tjej.

Magnus Samuelsson? Att lyfta sin partner ska väl inte vara några problem eller? Men räcker det för att vinna Lets Dance? Ska bli intressant att följa upp ikväll om han kan dansa den store pojken. Undra om han är vig? Kan ju vara ett plus i kanten?

Nu ska jag gå och diska upp lite kastruller, tallrikar och glas som står på diskbänken och väntar på att bli rena. Dom skriker på mig nu diska oss nu vi vill vara rena, fina och blänka. Måste rusa!

Vi hörs!
Kram

Inga kommentarer:

Skriv ut