onsdag 7 oktober 2009

TV KVÄLL

Nu kollar jag på halv åtta hos mig. Idag görs det italienskt tats på menyn. Sen är det premiär för bonde söker fru. Det ska bli skojigt att det börjar igen. Nu är det reklam. Hatar reklam, men gillar det man är toanödig. Då är det bra men annars borde dom förbjuda reklam.

Här är bönderna det kommer att handla om i dagens första avsnitt. Så kolla in TV4 kl.20.00 för då är det dags att se vilka bönder som ska hitta kärleken i TV. Missa inte det NU!

Uppe från vänster: Mikael, Roger, Elin och Jan-Olof. Nere från vänster: Thilde, Karl-Magnus, Per-Jörgen och Kenneth. Foto: Marcus Loddby/TV4

2 kommentarer:

sannof sa...

Har jag missat.. skit oxå.. hahah hade velat se det tycker det är ett trevligt program.. Får glo på webben..=)

*tingeling* sa...

vi satt också o kollade på bönderna :)
de jäklas me länkningen :( men de beror på min sjukdom, men fasiken de är ju så litet egentligen o jag vill fortsätta me makramen för de var ju så kul :) ha en fin fin dag :)

Skriv ut