måndag 5 oktober 2009

Fest och presenter

Gud jag har inte bloggat på hela helgen. Men jag och mamma sprang på stan hela fredagen och sen åt vi och myste framför TV. ILördags var det fest här min mamma, pappa,lillebror med sambo och dotter var här och firade mig för nu på fredag fyller jag år. Så jag har fått mycket fina presenter bla en massa kläder av min mamma av pappa fick jag rose champagne som vi ska öppna på fredag då det är min riktiga födelsedag och så fick jag en cappuccinomaskin så nu ska här göras cappuccino i stora lass. Vad var det mer? Äh jo jag fick ett nytt wiispel wii sports Resort så nu kan vi sporta här hemma i vardagsrummet. Fick också dricksglas m.m.

Här är glasen jag fick. Visst är dom fina?


Detta lilla kit fick jag av min lillebror, sambo och deras lilla dotter. Det är servetter,olivolja och brusettamix. Ska bli spännande att testa.

3 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Då måste jag komma ihåg dig på fredag. Jag är oxå oktoberbarn.Får mina presenter i morgon;D Kram

sannof sa...

Då får man säja grattis i förskott.. fina saker.. och Wii är ju hur kul som helst.. Akta tv.n bara..=)

Ellis sa...

Grattis i förskott, fina presenter du har fått! =)
Har testat Wii resort och det var kul! =)
Kramar

Skriv ut