torsdag 15 oktober 2009

Planering av julen

Jag planerar för vår första jul hemma hos oss. Vi har bjudit hit svärmor,svärfar och Jörgens bror på julafton. Så mycket mat blir det. Så jag har suttit flera timmar och letat efter julmat,bakrecept och julgodis. Jag älskar att planera sånt här. Så jag kunde inte låta bli att börja redan nu:) Men det tycker jag är bra för då hinner det inte bli någon stress i slutändan. Kul kul ska det bli. Har ju alltid firat nere i Småland hos mina föräldrar nu i 34 år så då tyckte jag och Jörgen att det skulle var på tiden att ha det hemma i år.

Som sagt så letar jag Julmat, bakrecept och julgodis. Vad brukar ni ha på julafton. Lägg gärna en kommentar så kanske jag gör just din rätt på julafton. Alltid kul att veta vad andra äter.


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Det är så mycket. Klassisk julmat, ska tänka lite och återkomma. Kul att vara så glad över att ha julen. Jag hr stått för julfirande nu i 20 år och börjar tycka att det skulle vara skönt med lite hjälp ngn gång. Vi är så många!Kram

Skriv ut