torsdag 22 oktober 2009

Nu är jag tillbaks

Thinge ling idag mår jag mycket bättre. Nu är det bara min envisa hosta som sitter i och inte vill släppa. Men den kan ta tid att bli av med den det har jag erfarenhet av sen tidigare gånger. Men nu ska bloggandet komma igång igen. Har inte orkat blogga på hela veckan. Men nu ska det bli andra bullar av.

Ett stort tack till alla er som skickat så fina kommentarer under min sjukperiod. Det har verkligen varit uppmuntrande.

Kanske det tom dyker in något recept under dagen. Gjorde så mycket gott i lördags innan jag blev sjuk och utpumpad. Ska kanske lägga in något av det goda vi gjorde, men det kommer i ett annat inlägg. Nu ska jag plocka undan lite här. Har stökat till sig lite här hemma medans man varit sjuk.


Här får ni också en liten söt bild på Hello Kitty. Jag tycker hon är så söööööööööööttttttttt!

1 kommentar:

Ellis sa...

Skönt att du börjar få tillbaka krafterna! =)
Kram

Skriv ut