torsdag 8 oktober 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma igen och har gjort mig en stor cappuccino i min nya cappuccino maskin jag fick av mina föräldrar. Ska bli gott att slurpa i sig denna nu. Är lite trött så jag behöver piggna till lite.

Gud vad det vräker ner regn ute. Glad jag hann hem innan störtskuren kom. Hade ju blivit alldeles dyblöt ju. Brrrrr ett sånt väder vi har fått. Får hålla mig inomhus resten av dagen.

Nu ska jag ta mig en liten cappuccino stund och kolla i några mattidningar och bara njuta av en lugn stund.

10 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Så gott det såg ut. Hoppas du får njuta av kvällen!!Kram

Sandra drömkaka sa...

Ja det ska bli så gott & roligt med chokladfestivalen imorgon, blir att vara där hela dagen & njuta! :)

Mmm vad gott det här såg ut! Det får bli varm choklad & nybakt bröd till fika nu! :)

Ellis sa...

Här sitter jag med te och värmer mig, ute är det minusgrader! *brr*
Ha en fin födelsedag imorgon! =)
Kramar

Mia systeryster sa...

Grattis på födelsedagen vännen!!Har en liten sak till dig hos mig!!Kram

Anonym sa...

ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!Hur gammal blev du nu igen?!?kram på dig

attis sa...

Gomorron vännen och stort Grattis på födelsedagen. Önskar dej en underbar dag. Har nåt till dej hos mej.
Kram
http://attisblogg.blogg.se/2009/october/dax-for-ytterligare-kalas.html

annsan_s sa...

Hej!

Jag gick in via attis och såg att du fyller år i dag!

Grattis på födelsedagen

Kram

*tingeling* sa...

Grattis på födelsedagen :) Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år..... hurra hurra hurra hurra... hoppas du får en fin fin dag :)

Bibbi sa...

Grattis på dig tjejen. Hittade dig via Attis

Hoppas du får en riktigt fin födelsedag kramar Bibbi

Ellis sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedag! =)
Kramar

Skriv ut