fredag 23 oktober 2009

Blir lämnad ensam kvar

Godagens äntligen fredag igen. Härligt som bara den. Vad kan vara bättre än att få mysa med min underbara man i helgen? Inget så klart. Ikväll skulle jag och min man gått på fotboll men eftersom jag varit sjuk så vill jag inte stå ute i kylan 2 timmar. Så han ska gå med sin bror istället. Tråkigt att inte kunna hänga på men sånt är livet. Det är Gais-Malmö som spelar. Det är gratis att gå in om man hämtat biljetter tidigare. Så det blir nog fullsatt som omväxling hihi.

Själv får jag ta och jobba ifatt mig lite istället pga av att jag varit sjuk. Men ev ska Jörgen och hans bror ta en öl efteråt och då ska jag hänga på. För då är man ju inomhus nästan hela tiden förutom när man går från hemmet till bussen och sen till puben. Men det är ju ingen längre stund man är ute.



Inga kommentarer:

Skriv ut