lördag 10 oktober 2009

Hej

Hade en toppenfödelsedag igår med min man. Vi var på Olearys och åt deras fredagsbuffe. Jätte god och bra mat. Det måste vi absolut göra om. Blev bjuden på en öl också på olearys. Sen åkte vi hem och gick på vår kvarterskrog och tog några öl. Även här fick jag en öl igår för att jag fyllde år. Det är bra att fylla år det skulle man göra oftare.;) Idag fortsätter firandet min man ska göra en trerätters middag här hemma. Ska bli mysigt och skönt att slippa göra maten idag. Nu ska jag dricka mitt is-te så jag piggnar till.


Hello

4 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Mysigt det lät=DSkönt at det blev lyckat!!Kram

sannof sa...

Oj så mysigt ha en fin söndag på er..=)

Majsan47 sa...

En perfekt födelsedag låter det som.
Kram

Ellis sa...

Vilken toppenfödelsedag du har haft! =)
Kramar

Skriv ut