onsdag 26 augusti 2009

Knep och knåp

Jösses vad kvavt det är idag. Nu har jag varit inne på panduro igen och köpt kartong papper till ett kort som jag ska försöka knåpa ihop. Här är mycket pyssel på gång just nu. Men det är kul att få sitta och bara knepa och knåpa ihop små söta saker. Ska inom kort också lägga upp en bild på smyckeskrinet jag målat klart nu. Så nu ska jag börja med kortet. Men först ska jag svara
på några kommentarer som jag fått. Vill bara skicka en varm hälsning till alla er som är inne och kommenterar på min blogg. Tusen tack är alltid lika skoj att läsa vad ni har att säga.

Nu är det bara att sätta igång.

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad kul att sitta och pyssla så där. Jag gjorde själv ofta egna kort samt målade krukor .Men det är länge sedan nu.Kram

sannof sa...

Kul med pyssel sånt är så avslappnande..=) Ska bli kul att se skrinet du gjort..

Skriv ut