tisdag 25 augusti 2009

GodKväll

Idag har det blivit dåligt med bloggandet men jag har faktiskt inte varit så rolig idag. Har bara tvättat, diskat och städat och var på jobbet en sväng. Så jag har inte haft lust helt enkelt men nu ska jag sätta mig och måla lite och koppla av. Skrinet är snart klart. Då ska jag ta itu med att börja göra ett dopkort så här finns allt att göra.

Nu väntar jag bara in min älskling som snart kommer in genom dörren efter en hård arbetsdag.
Ha en bra kväll allihopa! Thinge ling! Nu måste jag gå till mitt målar bord som egentligen är vårt köksbord som står i vardagsrummet. Köket vårt är så avlångt och trångt så det hamnade till slut i vardagsrummet. Och där står det bra. Nä hör ni nu säger jag adjö ännu en gång. Hej då!

zwani.com myspace graphic comments

1 kommentar:

Majsan47 sa...

Det är inte alltid man känner för att blogga av en eller annan anledning. Har själv haft dåligt med tid.
Kram

Skriv ut