onsdag 8 juli 2009

Indisk restaurang

Det blev lunchbuffe med min man idag. Han ringde och frågade om jag ville följa med på en indisk restaurang. Självklart tackade jag JA! Vi har en indisk restaurang inte lång från våra jobb och dom gör kanon god mat men tyvärr har det varit lite snuskigt på borden tidigare så man har dragit sig för att gått ditt. Smutsiga dukar men nu hade dom verkligen fräschat upp med nya fina dukar och tom bytt möbler, och det var inte en dag för sent. Så nu är jag mätt och belåten och är just nu klar på jobbet så nu bär det in till stan med lite brev som ska på lådan sen ska jag åka hem och göra mig en cappuccino. Mums filibabban!!!

1 kommentar:

Lindis sa...

Indisk mat är väldigt gott, och det gör väldigt mycket med hur det ser ut i en resturang.. Kram

Skriv ut