tisdag 14 juli 2009

Hejsan!

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

Oj då det har inte blivit något inlägg idag. Men jag har varit på språng hela dagen. Har bla varit uppe hos min man och bjudit honom på lunch kyckling och ris i currysås. Sen har jag varit inne i stan en liten sväng. Och nu ska jag gå ut på balkongen och njuta av solens strålar en stund. För äntligen är varmen tillbaks efter 1 vecka med bara regn och rusk. Brrr!!!!




3 kommentarer:

barbamamma sa...

Hejsan, hur har du det? Jag är inne på nätet en kortis och kikar runt hos er andra, men har inte läst massa inlägg från er, det räcker inte tiden till för nu. I dag är det firande av nationaldagen här så det blir fesstligt värre i kväll, med fyrverkerier, restaurangbesök osv. På fredag packas bilen, på lördag färd till Bryssel, söndag danmark, och måndag sen eftermiddag hemma, kram och ha en trevlig kväll, Barbamamma

anna sa...

vissa dagar är det så, man hinenr ju inte alllt även om man skulle vilja! ha en bra morgondag!

Lindis sa...

Tittar in och önskar dig en fin dag! kram

Skriv ut