måndag 27 juli 2009

GodMorgon på er...

Sitter på jobbet på semestern och väntar in leverans. Hade hellre velat vara hemma och susa gott i min säng. Får gå hem och lägga mig lite igen när leveransen varit här:) Det ska bli skönt.

Igår var det så gott väder men idag regnar det brrrr.... Vi tog en öl igår nere vid Lisebergs hamn. Det var mysigt sen gick vi till Golden Days och åt grillad oxfilé, klyftpotatis med pepparsås. Det var helt okej men för min smak så ska inte oxfilé var genom stekt som den tyvärr var här. Det är till att fördärva fint kött enligt mig. Men men jag blev mätt. Men idag blir det till att vara hemma och göra något gott med min man. Frågan är bara vad?


ImageChef.com

2 kommentarer:

barbamamma sa...

Hejsan, ja självklart köpte jag praliner med till dej. Du ska veta att de med mörk choklad med hallon i är gudomliga.

Din mat lät god i går,,, jag brukar alltid säga till hur jag vill ha köttet, för att inte få det för rött eller för grillat.
Här regnar det inte, men väl mulet och bara 17 grader. Kankse regnet kommer här med.
Ha en bra dag trots regn, kram
Barbamma

Ellis sa...

Har en bra första dag på lilla semesterna, förutom regnet då, men har varit runt och kikat lite och det var skoj! =)
Kram

Skriv ut